يومـاً مــآسَيُدركـ الآخَ ــروّن أنّ آلأُنثى آلتي مرّتـ هنآ... كـ .."

الموت" .........لن تتكـرر فـِ آلـ ح ـيآة مرة أخ ــرى...!!~

6‏/2‏/2011

هي دي اسمها أنانية




حاسة اني بلف ف دواير وقلبي وجعني اوي
قلبي موجعنيش من الوحدة
بالعكس بكون وسط ناس كتير
وحواليا ناس بتعشقني
بس بحب الوحدة
ومبقاش انتمائي لحد الا لنفسي
هل ياتري اما انتمي لنفسي
ده معناه اني انانية
بس انا اللي بفهمني اكتر من اي حد
انا اللي بحسني اكتر من اي حد
انا اللي بحب الخير ليا اكتر من اي حد
و
.
.
انا اللي بضيع نفسي اكتر من اي حد

حاسة بصداع من كتر الدواير
دواير كتيرة داخلة ف بعض
وكلها نفس الالوان
بس بجد انا مش انانية

هناك تعليقان (2):

  1. يا حبيبتي لا :)
    لقد اختفت السلبية و الأنانية إلى الأبد من دمائنا :)
    افتحي عينيكِ أكثر .. :)
    مصر الجميلة تزداد نوراً .. افرحي بمستقبلك ..
    افرحي بوطنك الجديد :)

    ردحذف
  2. تفتكري فعلا اختفت السلبية والانانية للأبد انا عن نفسي ممكن اقول اني لسه متنحة قدام الاحداث دي بس خايفة لان فيه ناس كتير اوي م الشباب دي بتستعرض وبس
    نفسي مصر تكون احسن
    ونفسي شبابنا يكونوا احسن

    ردحذف

..............................


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com