يومـاً مــآسَيُدركـ الآخَ ــروّن أنّ آلأُنثى آلتي مرّتـ هنآ... كـ .."

الموت" .........لن تتكـرر فـِ آلـ ح ـيآة مرة أخ ــرى...!!~

26‏/1‏/2011

حلم واتحقق



واخيرا سنة اخري ولكنها ليست كالسنوات السابقة بل جاءت مناسبة لمقاس اكبر واهم احلامي وهو ان انساك.

اخيرا اصبحت انام بعمق وووالله لن تصدق

لدي احلام جديدة انت لست بطلها.

هذي السنة تخلصت من اثام تذكرك.

هذي السنة انا هي انا كما ولدتني امي

بلا اي ارتباطات لا قيمة لها.

سأظل ممتنة جدا ل2011 لانها اتت بدونك

,ولأنها اعادت لي اشيائي الجميلة التي سلبها حبك مني .


ملحوظة هامة جدا

يامن لم تكن حبيبي وكنت مقلبي الكبير

(اتنيل ومتورنيش وشك تاني ف اي حتة انت بجد خسرتني)

هناك 4 تعليقات:

  1. يامن لم تكن حبيبي وكنت مقلبي الكبير..
    (اتنيل ومتورنيش وشك تاني ف اي حتة انت بجد خسرتني)

    طب والله هو فعلا اللي خسر :)
    حلو البوست ده وقريب قوي من البوست بتاعي
    او يمكن توارد افكار :)

    بس سؤال صغيوور..
    هو انت ليه قولت ان انا مش باهتم بالناس اللي بتهتم وتعلق رغم اني مش باعمل كده..؟
    يمكن باتاخر بس شوية لاني ديما مشغول لكني بارد في الاخر وباحافظ على التواصل معاهم..!!

    على فكرة..
    الصورة حلووووووة مووووووووووت :)
    صباحك ورد وبنفسج :)

    ردحذف
  2. مفيش توارد افكار خالص انا بتكلم عن قصة حب انتهت بس ممسحتهاش بالعكس استفدت منها

    انا يمكن كنت غلطانة اما قلتلك مش بتهتم بس انا قريت حاجات كتير م اللي انت كاتبها ولقيتك مش رادد عشان كده وصلني الاحساس ده وشئ حل اوي انك تتواصل مع الناس
    احلي حاجة ف البلوج بتاعتك ان فيها فيروز وطبعا كتاباتك

    ردحذف
  3. يا رب فعلا 2011 تبقى حلوة علينا كلنا و تبقى مقلب كبير للي بالي بالك

    امين

    موديل

    ردحذف
  4. مقلب كبير مقلب صغير بقا الله يسهلوا

    علي فكرة انا مبسوطة اوي انك علقتي وبجد مدونتك حلوة فيه عندي مواقع حلوة اوي ممكن تفيدك

    ردحذف

..............................


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com