يومـاً مــآسَيُدركـ الآخَ ــروّن أنّ آلأُنثى آلتي مرّتـ هنآ... كـ .."

الموت" .........لن تتكـرر فـِ آلـ ح ـيآة مرة أخ ــرى...!!~

13‏/11‏/2011

مستعجل ليه......لسّه جُوّه قلّبي عِلََلْ


متطالبنيش احلم بأحلام كبيرة معاك
وانا واقفة علي ارض لينة
انا بحبك .. بس مقدرش احبك جدا
صدقني كخطوة أولي إني ارتحلك وعاوزة اشوفك كتير
وببقي مبسوطة اني اتكلم معاك
دي حاجة كبيرة بالنسبة لي 
ومتوقعتش انها تحصل

مش عايزة اندم ولا احس اني غلطت
ايوه عايزة اطير معاك فوق السحاب
بس اما انزل اكون واقفة جمبك علي الارض 
متكسرش
عايزة ادوق الامان اللي بجد
عايزة ارجع لسنة اولي حب
وارسمك كأول راجل ف حياتي

لو سمحت ..امسح كل حاجة من جوايا
وخليك انت وبس
ارجوك .. حبني وخاف عليا جدا
إحترمني واصبر عليا شوية
ارجوك .. متخونيش في يوم
واوعدك همثل كل أدوار الستات اللي ممكن يعجبوك ف العالم

مقدرة جد ا الحاجات الصغيرة المميزة اللي انت بتعملها عشاني
ومقدرة جدا احساسك العالي بيا
صدقني انا بس محتاجة شوية وقت
لكني متأكدة اني هحبك ...هحبك جدا

هناك 10 تعليقات:

  1. مقدرة جد ا الحاجات الصغيرة المميزة اللي انت بتعملها عشاني
    ومقدرة جدا احساسك العالي بيا
    صدقني انا بس محتاجة شوية وقت
    لكني متأكدة اني هحبك ...هحبك جدا

    البوست ده بجد عجبنى جدا جدا

    صدقينى انا حسيت اللى انتى كتباه اوى

    وحصلي قبل كده بس لما قرات كلامك

    دلوقتى حسيت انه خارج من جوايه

    تحياتى لابداعاتك ومستنيه الجديد

    ردحذف
  2. ايوه عايزة اطير معاك فوق السحاب
    بس اما انزل اكون واقفة جمبك علي الارض



    كلام جميل

    ردحذف
  3. احساس الخوف في الانجراف ورا احساسنا معذبنا كلنا

    ابدعتى في الوصف جميله :)

    ردحذف
  4. "ايوه عايزة اطير معاك فوق السحاب
    بس اما انزل اكون واقفة جمبك علي الارض
    متكسرش"

    جميل اوى كلامك

    ردحذف
  5. mena
    انا اللي مبسوطة جدا ان كلامي عجبك
    وكمان مبسوطة اوي بمتابعتك دي
    لدرجة اني بفكر هل اللي هكتبه هيعجبك ولا لأ
    بجد شرفني انك متبعاني

    ردحذف
  6. nona elsha3nona

    شكرا يانونا نورتيني

    ردحذف
  7. rona ali

    مهو احنا دايما مترددين كده

    ردحذف
  8. Bent Men ElZman Da
    شكرا ياصديقتي الجميلة

    ردحذف

..............................


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com